Irriterad liten same

28347-8

Hemtentaångest.
Snön dalar utanför fönstret. Hemtentan är i alla fall en anledning till att stanna inomhus. Måste komma igång med skrivandet men det första stycket är alltid svårast. Mysigare med en kopp kaffe, tv i bakgrunden och funderingar på ett bad.

Vill helst inte gå ut i kylan men som lappjänta borde jag klara det. Ida uttryckte det bra  " hmm, du kanske är en same trapped in a non-sames kropp. eller ngt. precis som jag är a rich woman trapped in a students body".


Kommentarer
Postat av: gamm soffan

hörru du din lilla samejänta! nu tar du dig samman och skriver din tenta! jag är fortfarande förkyld och ska det fortsätta så här behöver jag en egen sjuksköterska! pusspuss

2005-10-26 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0