Varning! Sentimental dynga

Läste lite i min gamla dagbok på lunarstorm. Vet inte varför jag fortfarande är medlem där. Kanske för att den lilla kontakt man har med vissa bekanta är genom den sidan. Tragiskt. När kontakten endast sker genom den sidan kanske den inte är värd så mycket i längden. 
I alla fall, läste de gamla dagböckerna och insåg hur roligt jag hade det när jag bodde i Stockholm.  Började sakna den tiden när vi sprang runt på popklubbarna och vi var vackrast, bäst och tuffast. Det är vi fortfarande men inte tillsammans. 

Hade skrivit om en dröm. Måste berättas att vi varit på gayklubben TipTop den helgen. VI tyckte det var så skönt att slippa äckliga män men just sekunden efter det var sagt kröp det upp en man bakom Ida och försökte förföra henne på ett groteskt sätt.

Måndag 7 April 2003
"På natten drömde jag att jag och Ida var på väg hem genom en skog. Jag hånglade upp henne mot trädet  och vi rasade ner på stigen i våran orgie, men vi blev avbrutna av ett femtiotal  pudlar  som kom springande."
Ida trodde att pudlarna symboliserade bögarna och att vi var i en gayskog. Vet inte vad hon menade med det.  Kanske borde fråga henne igen , skillnaden mellan en vanlig skog och en gayskog.

Men roligaste att läsa var nog ändå när 5 genusvetare från stan bestämde sig att en helg i skogen vore skönt. 5 genusvetare som gick vilse i skogen, hamnade på en åker med öl i handen och myggor i nacken. Ja, det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0