Puppan är krossad, ut kom en död fjäril.

Var oerhört lycklig igår.
Lyckan sprack när jag läste på skolans hemsida.
Tänk om jag inte får studera vidare. Tänk om jag inte kan registreras, va fan ska jag leva på då?
Jäkla hor.
J säger att jag ska ta det lugnt tills jag får ett riktigt svar men jag vill veta nu.
Är min lycka och framtid krossad?
Hoppas verkligen inte det. Orkar inte mer nu. Varför måste allt skita sig när livet känns bra igen?
Vill kunna kliva upp ur sängen men kan inte så länge jag inte fått svar.

19.54

Fick ett svar. Ett dåligt svar. Ska jag leva i ovisshet i fem dagar?
Jäkla skitliv.
Jag är snäll, duktig , planerar och fixar men ändå är det jag som ska råka ut för detta.
Varför ska allt dåligt ske folk som inte har förtjänat det?
Jaja, kan ju alltid arbeta som strippa.  Måste svälta mig ett par veckor först. Men det är ju lungt eftersom jag inte kommer ha några pengar.

Min lyckliga höst verkar redan vara över.

Kommentarer
Postat av: hon som aldrig är tyst

babe! jag vet att det låter löjligt när jag säger det för jag sliter med det som jag helst vill i hela världen. men det ordnar sig, det fixar sig, du ska bli sjuksköterska och så är det bara. punkt slut amen. om jag så ska piska dig och dina lärare. förr eller senare så blir det på du det och det blir bra. punkt slut amen. och tänk att vad som än händer så har vi lägenheten på möllan. och värsta crewet att hänga med. och en häxkatt. pusspusspuss

2006-08-23 @ 20:46:18
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0