Fröken Rot är prinsessan på tegelstenar.

28347-94

Fick beröm för min blogg idag. Det värmde och jag kände mig lite stolt. Tack Rebecka.

Under min sockerchock inatt såg jag en film om surfarbrudar. Jag erbjöd Fröken Rot att följa med mig till Hawaii och gå på surfskola. Hon verkade en aning skeptisk.  Försökte locka Sofie med heta surfkillar men hon bangade på grund av deras blommiga shorts.

Hjälpt Fröken Rot att flytta in i sitt nya, härliga kollektiv. Satt mest och kämpade med hennes sängben. Sängen är numera rätt vinglig. Rumlande i sänghalmen får ske med en viss varning. 

Idioter har haft julmarknad på vår gata. Kan låta mysigt men ack o ve. Ungdomar som försöker rappa på högsta volym. De falska, skånska orden som försökte skapa en häftig text , i en wannabe-timbaktu-attityd, studsade mellan husväggarna och skapade ilska i vårt slott. Sen var det djungeltrummor, eldsprutare och en stackars tjej som försökte sig på magdans på en våt gata. Hennes höfter rörde sig inte korrekt för denna annars sensuella dans. Klyschigt värre när man bor på Möllan.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0