Kuken i fittan, hej hej.

Vad handlar detta om? Det med mig och män med ångest.
Varför kan de inte förstå hur det påverkar mig?
Jag är ledsen men om inte ni vill må bra, släppa stoltheten och söka hjälp kan inte jag utföra några mirakel.
Jag tar i tur med min, dra inte ner mig igen.
Försöker distansera mig och det går bättre än sist. Ilskan har bytt ut oron. Upprepningen gnager dock.

Detta med män.
Tönten som Sofie träffade. Hon ska ha en snygg, cool, smart, rolig, ödmjuk och sexig man. Alla andra kan vända på stjärten och låtsas finna lyckan hos småflickorna.
Långsoffans hyresvärd som förminskar henne till en liten gumma.
En gammal dagbok får avsluta dagens ilska över manshoror.

Ons 13 nov 2002 23:54
jag o ida har kommit fram till att jordklotet egentligen har formen av en kuk.
big bang var en jäkla utlösning.
kukhuvuden.
män borde utrotas.
utom några för avel.
läste en bok där alla män dog pga sjukdom.
fryst sperma blev barn.
sen började de tillverka män.
big mistake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0