"Vegetarianer tycker om att tugga på ananaskal" - Martha Stewart

28347-91

Idag har jag lärt mig att jag är en kameleont när det kommer till inlärningsprocessen.
Fröken Rot anser även att jag är en pojkmagnet .
Är det mitt kameleontliknande beteende som lockar?  Kameleonten kanske släpper ut höga halter av  feromon.

Imorgon ska jag kämpa mig ut på staden. Gömma mig i min egna mp3- värld, förtränga fobin och köpa något fint till mig själv. Fick ett telefonsamtal som påminde mig om att jag är ett skilsmässobarn. Krav och förväntningar. Jag behöver vackra saker. Morgondagsafton ska fyllas av flickor, snask, pyssel och film. Vem behöver en hel familj när vännerna är de bästa.



Kommentarer
Postat av: sofflocket

du är sötast. vännerna är familjen. det är bara ibland familjen är ens vänner. puss haj

2006-12-13 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0