Tantmaffian rules.

Arbetar med dementa tanter. En som kallade mig för mördare. Halvdöva tanter som kunde höra låten  "Boten Anna" när den spelades i studentkomplexet bredvid.

Varit på Ven. Cyklat, tältat i en kohage. räds för de andra cyklande turisterna, sovit på stranden och njutit av öppna landskap.

Ledsen över att  jag begränsas av min kropp, av mitt sinne. Yrsel, klump i luftvägarna, illamående och obehag. Kan inte göra det jag tycker är roligt längre. Är det roligt att leva då?

Ska på fest imorgon med nya människor på västkusen. Är orolig för min kropps reaktioner och att J ska bli full och glömma mig.

Mitt sinne får mig att känna mig dålig, tråkig, ful och tjock. Tror att ingen tycker om mig längre.
Ska dricka vareviga dag för då mår jag realtivt bra.
Ångest över skolan. Ångest över att få attacker där. Att inte kunna slutföra det jag brinner för.
Ska ringa numret fröken doktor gav mig,.
HJÄLP!!!

Gråter.

Kommentarer
Postat av: soffan

men jag tycker om dig! precis hur mycket som helst! på torsdag är jag i stan igen och då ska vi kramas en massa! peace and love to you baby!

2006-07-29 @ 09:30:14
Postat av: ida

önskar jag var där o kunde krama om dig! du kan ringa o prata när du vill, det vet du va? puss puss!

2006-07-31 @ 16:22:33
Postat av: holyhanna

miss northland, nu verkar det iaf som att jag kommer ned till skåne på söndag/måndag. vadå skolångest- du och jag ska ju fisa i kapp och skriva b-uppsats! jag ringer när jag landar. det är ok att må kass, men mer ok om du mår bra. puss

2006-08-03 @ 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0