Hål som hål.



Röstar emot sommartid.
Den förstör min  välplanerade nattsömn.
Hade tänkt gå på en fest en liten stund för att träffa människor utanför sjukhusmiljön och mentalsjukhuset jag bor i. Men sommartiden ändrade mina upplyftande planer. Tråkigt att se Joel sticka iväg på fest och själv lägga sig och sova. Får leka prinsessa.

Vill också gå på korridorsfest med teman i varje rum a la college film för dem gillar vi. Fibbans tema skulle vara buss och det ryktas om att Gustavs rum ska fyllas med djursex. Tigermask och strap-on. I like it!
Synd att Jonathan spräckte Joels anus igår så jag får finna ett annat mansoffer. Ordsrpåket lyder ändå " Hål som hål, kvittar om det sitter på en gris" (uttalad med en förträfflig dialekt från sju härads bygden).

Klockan står nu på 22.30 men sommartiden ändrar den till 23.30. Dags för sömn. Kanske ett Dr.House först. Tycker man borde bli trött på sjukhus när man är på ett hela dagarna. Icke, icke... sjukhusserier i det oändliga. Drömde tom om njurar och dialysmaskinssignalen inatt.

Sommartiden nej, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0