Ett luftslott fyllt med gudinnor och kopparjesus.

Förtränger studier och den framtida tentan.
Luftslottet blir gudomligare och våra vackra dröminredningar sammanställs under öl och midnattsprat.

Sofie kom och fögyllde min vardag. Ölen på möllan slutade som en helkväll med däckning på bussen hem. Kvällen gav mig en fredag av illamående men avslutades med dans och ansvar över rökmaskinen. Det var en riktigt rolig kväll trots festarrangörens dumhet.

Under några sekunder kände jag en verklig lycka. Dansandes till den fantastiska låten med människor jag bryr mig om och han, min vackra kopparjesus, bakom skivspelaren. Det var skönt att vi 3 gick hem tillsammans. Gav min en känsla av trygghet att vårt luftslott kommer bli roligt och framförallt ett fint hem.

Det blir alltid ett tomrum när hon åker men snart kan vi lägga oss på sängen när vi vill vara nära utan att skånes landskap ska vara i vägen.

Han gjorde spenatsoppa mot min järnbrist idag. Han gick och handlade förnödenheter för jag orkade inte kliva upp ur sängen. Han smet in orden "resten av mitt liv" under en viss session. Överraskningar täpper igen hål och sprider värme.


28347-40       28347-42







Kommentarer
Postat av: ida

åhh min kära! längtar efter dig. vi måste ses snart på nåt sätt. hello saferide igår var fint. blev nästan lite tårögd. puss.

2006-05-28 @ 09:21:29
URL: http://wonderwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0