Jesus är trollkarl.

28347-4628347-4428347-43

Såg filmen "Jesus is magic" med Sarah Silverman.
En timme av underbart politisk inkorrekt humor.
Fantastiskt med kvinnor som står på scen och pratar om penisar, analvaxning och lesbiska sjuåringar.
Sarah är numera topplacerad hos mig.
En beundrandsvärd applåd för kvinnor som vågar trotsa den manliga sfären runt ståuppkomedi, ta plats och gör det så otroligt grymt.
Sarah fick mig att skratta så några tårar rann.
Hurra för roliga systrar.

Snart faller jag död till marken.
Det är något fel på min kropp.
Allt gungar, det sticks här och var, det känns som om den håller på att raseras.
Vill ha en ordentlig undersökning av min fagra kropp.


Kommentarer
Postat av: holyhanna

det är förträffligt kära du! du är så klok. ses i em. pusspuss

2006-05-30 @ 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0