Stjärnorna flyger av roundkickens placering.

28347-77

Köpt stjärnor och lagt på kakelugnens topp.
Fint besök av grabbar från Borås. Joel var lycklig över deras visit.
Veterinärmartin sa att katten Signe var tjock. Signe gick och kräktes.
Gallej på lördagen. Fröken Rot var populärast på festen.
Den hårda rockkillen ville prata ut om sitt liv, sina känslor och de sidor av sin manlighet han var mindre stolt över.
Det var slagsmål utanför fabriken.
Fick dansa bland vidriga människor och spana in brudar.
Omtentamen ligger fortfarande på vinden och samlar damm.



Kommentarer
Postat av: soffan

du skriver så fint hjärtat! och du har de bästaste rubrikerna. jag är så tacksam över att du gör så fint i lägenheten när jag mest bara stickar hela tiden....du är bäst! puss hej- ses i vardagsrummet

2006-11-05 @ 21:28:59
Postat av: heliga hanna

asch, jag kommer aldrig slå dig i en populatitestävling ändå. du är ju så fin, som porslin. pusspuss kisselisa

2006-11-06 @ 09:50:56
Postat av: ida

åhh jag vill se erat slott! kakelugn, vad fint. puss!

2006-11-06 @ 10:44:18
URL: http://wonderwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0