Dansande åderpålar och fnissande rumpor.

8 dagar kvar.

Skönt när J ser samma saker som jag. Är inte helt galen.

Under lördagen bestämde mig för att lägga min energi på att gå ut och dansa vilket innebar ett tvunget hemmablivande innan utgång. Trist men så är mitt liv just nu. Förstås kanske inte men det är så det är. 
Öl, fotboll och en lång stund med Ida via msn var inte tokigt . Vi var nördiga och delade musik med varandra. Kom dock framtill att vi var skönt nördiga. Vi samlar åtminstonde ej på väckarklockor.
Dansen var trevlig. Killarna drog ut mig på dansgolvet och gav mig pengar när jag tappade min nyköpta öl i golvet. Överraskande nog dansade även J med mig till flickklassikern om tjejer som bara vill ha kul. De är verkligen fina. J är så fin.
F var inte lika  fin imorse med sina pungkulor och sitt praktstånd.

Dagens energi gick åt till ett yogabesök. Skönt men krävande.  Kan inte låta bli att fnissa. Det är alltför komiskt ibland med min förlust av vighet, rumpor  i vädret och vinglande människor.

Ny vecka.
Nya uppdrag på mitt schema för en personlig frihet.
Ska lägga saker åt sidan och börjar om på nytt.
Kanske en ny chans att dansa med flickor?
Kanske denna veckan som jag och S ska slåss mot alla äckliga män som visslar, viskar och stirrar.
Längta efter ett besök i bokskogen med söta S. Ska bli skönt att ha en heldag bara vi.







Kommentarer
Postat av: soffis

jag längtar också! har fått värsta tipset om en bokskog i närheten! det ska bli så skönt. puss hej

2006-10-09 @ 16:27:34
Postat av: jessie

hej, hej. det är klart att jag gärna kommer när du fyller år. då är kalaset nästa måndag, alltså? låter fint. vad önskar du dig, söta? kram, kram.

2006-10-09 @ 21:28:05
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com
Postat av: nörd-ida

det var supermysigt att sitta och msna! puss puss!

2006-10-10 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0