Hmm, prins Harry har säkerligen rött könshår.

28347-70

3 dagar kvar.

Det bästa med att vara isolerad är att pengarna samlas på kontot.
Känner ett stort shoppingsug.
Vill ut och leta, finna och konsumera mig lycklig.
Önskar mig en folktom stad under några timmar.
Kanske ska luska in mig bland det engelska hovet. Bli drottningen Elizabeths privata sjuksköterska och följa med på den årliga julshopping på Harrods som sker bakom lykta dörrrar.

Vad skulle ni ha sjungit igår på Idol?
Las Ketchup - sång?



Kommentarer
Postat av: ida

hallå min kära, hoppas tårtkalaset blev nice. budgetpropositionen not so nice. jävla asholes. men blir man utan jobb kan man ju alltid jobba som piga åt före detta kulturministern. puss puss.

2006-10-16 @ 22:08:34
Postat av: helena

GRATTIS johanna!!!!!!!!!! tack för inbjudan, tyvärr hade jag annat för mig, men det var sött av dig! hoppas du har haft en fiin dag! kram h

2006-10-16 @ 22:22:29
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0