Tänk om jag går vilse och hamnar hos zigenaren.


Fredagen blev en ölkväll med Soffan och grabbarna. Ölen tog mer än vad jag trodde.
Det är en omställning att bo med sin bästa kompis. Att lära känna varandra på nytt och finna en ny relation är inte det lättaste men vi ger varandra plats och tid. Har varit lite rädd att vi ska glida åt olika håll men jag tror att  vi måste lära oss att prioritera lite kvalitetstid och vår vänskap kommer bli starkare.

Imorse vaknade jag i Joels säng trots att jag lagt mig i min egen. Tydligen har jag gått i sömnen för första (?) gången i mitt liv. Lagt mig hos Joel, tagit täcket och kallat honom för idiot.  Läskigt. Vågar inte krypa i säng. Tänk om det händer igen. Tänk om jag går ut. Tänk om jag går och snor kyckling.

(Tack för bullarna Sofie. Du är bullbakerskan nr 1! Och sötast.)

Kommentarer
Postat av: ida

haha! jag snodde allt täcke för nån natt sen och när a försökte rycka tillbaka blev jag arg och fräste "nu får du ta och ge dig!". snacka om bedbitches.

2006-10-29 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0