Det luktar grillad kyckling på vår gata.

Inflyttad. Flyttfärd med krock, kräkningar och hjälp av våra zigenargrannar.
Lever i en hullerombuller värld.
Vill packa upp, inreda och fixa.
Men det fattas pengar och tid.
Besluten ska fattas tillsammans. Ibland går de i sär och ibland matchar de som kuken i fröken höger.
Skolan är även det ett kaos. Jordbävning.
Underbart att ha den sköna bönan H i mitt liv. Vår uppsats har, med tvång från annat håll, ändrat inriktning men den kommer bli bäst ändå.
Jag och den vilda S gick till skolan tillsammans idag. Hon hämtade mig utanför porten och vi drog våra trötta fötter i takt.

Stress, kaos, trött och illamående men kärnan i mig är lycklig över den nya tillvaron i vårt nya kvarter mitt på Möllan.

Kommentarer
Postat av: ida

baby! vad härligt att ni flyttat nu. längtar efter att prata med dig, vi får ringas snart. pusspuss!

2006-09-06 @ 16:40:00
Postat av: sambon.

jag är också lycklig! glad glad glad! jag har bokat hela helgen för att kaoset ska bort. snart ska vi på lundutflykt det ska bli kul kul kul. puss på dig!

2006-09-07 @ 15:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0