Det nya mötte det gamla och det gamla blev nytt.

Momentet psykiatri har påbörjats. Läraren pratade om ångest och exponering. Föreläsningen gav eld till mina egna problem. Exponerade mig själv genom ett besök hos frisören. Jag klarade av en av 10 poängarna! Njöt till och med av massagestolen och hårbottensmassage. Vill göra det igen. Skulle nog vilja göra mitt hår ännu ljusare men stämpeln som platinablond skrämmer mig. Av lycka och beröm handlade jag hårprodukter för dyra pengar.

På väg hem från skolan mötte jag min stockholmsboende ex svåger och hans nya bebis. Ordet som beskriver händelsen är bisarrt. Vi genomled tre år tillsammans där vi tog hand om den gemensamma faktorn. Hanterade varandras ångest över situationen och tröstade varandra.

Dagen jag flydde hjälpte han mig med bilkörningen. Sen förlorade vi kontakten. Brytningen var nog det enda rätta trots att det var trist och jag kände en saknad. Dåligt samvete från min sida för att jag lämnade honom med Han. Alla dessa nätter vi genomled behövde gömmas därav inga fler samtal. Vi har ju alltid finlandskryssningen.

Checka. Grus i maskineriet.

28347-175

Kommentarer
Postat av: hanna

solen borde ju skina när vi ska grilla. marcus har erbjudit sin snorre som korv, påpekade för honom att det skulle göra ont o att han förmodligen skulle skrika som en lite flicka (jag vet, sexistisk), men jag antar att han såg sig manad att offra sitt kön. tråkigt att det bara är de snoppar man tycker om som offrar sig, de andra kukarna får man skära av i ren hysteri, tur att vi kvinnor är så bra på hysteri. puss

2007-04-03 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0