Giljotinering 2 Maj.

28347-189
Dagens sol gjorde mig påmind om det årliga problemet. Solglasögon.
Utan att överdriva har nog alla i min närhet sagt minst en gång att solglasögon inte går ihop med mitt ansikte. Jag letar och provar men deras ord har lagt en förbannelse över mig. Efter en promenad började mitt huvud dunka oroväckande. Orsaken är, vilket sker alla somrar, att jag kisar av solens starka strålar och mitt huvud strejkar. I år ska jag slänga fåfängan i graven och köpa ett par solglasögon för att prisa mitt huvud. Om inte alla ni stöttar mig i mitt mode-/ i-landsproblem ska jag be min mor sända ner den gamla solskärmen i röd plast med den tryckta texten "Älska din nästa så som dig själv". På onsdag efter tentamen är målet att införskaffa brillor och kämpa för att inte se ut som en av tvillingarna Olsen. Skräck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0