Spetskrage och stay ups är min melodi.

Lördagens fest flyttade hem till oss på slottet. Jag blev lovad en mindre gemytlig sammankomst men det blev ett stort kalas. Full på folköl iklädd mitt senaste traderafynd. En klänning som kan beskrivas med orden amish / lolita / pingstvän / pop men tillsammans med strumpebandshållare blev jag en kinky söndagskolefröken. En skön förändring från min klassiska stil kallad rysk hora.

Hade terapeftiskt samtal med MrBaby och jag förespråkade psykonalaysen fall och höjde kognitiv beteendeterapi till skyarna. Fann även mig själv att förespråka piller vilket inte är så konstigt med tanke på att 20 mg om dagen förändrat mitt liv från att knappt varit värtdigt till att jag tror på framtiden.

Fröken Rot med sitt oemotståndeliga sällskap förgyllde köket och hennes karl och min karl förenades i en diskussion om hur tråden på kopparspirlan skrapar deras penisar. Den manliga gemenskapen slår nya rekord varje gång. En pojke raggade (?) på mig genom att stirra otäckt och berätta om hur mycket att tyckte om att knulla och att den komplimangen han gillade allra mest var när flickor sa att hans kuk var stor. Jag slet såklart av mig trosorna och la mig ner på den hårda, sexiga asfalten och skrek "kom och spruta mig full med din gigantiska, ådriga kuk". Undrar hur liten hans snopp egentligen var eftersom han bara brydde sig om komplimanger angående hans utväxt och inte fina saker som vi andra med bättre självförtroende uppskattar.

Fibbe som fyllde 27 år fick flera flaskor sherry i present av grabbarna som haft en heldag i vårt platta grannland. Sherry sätter en viss karaktär på maginnehållet. En speciell lukt. Kavalkadspyan den långe mannen la i vårt badrum (sofie läs inte detta!) i vårt handfat, på golvet, i badkaret, på vår matta, på väggen ger fortfarande en viss odör. Risken är att kräket ligger kvar i det sedan innan nästan igenproppade rörsystemet tillhörande handfatet och därav är lukten fortfarande påtaglig. Ska senare visa hur lite äckelmagad jag är och rensa skiten eftersom Joel inte vill gräva mer i sin väns matrester.

Fortsätter ha dåligt samvete för att jag inte utnyttjar solen. Gillar våren bättre än sommaren eftersom den värmen gör mig kräkfärdig så jag borde passa på att vara utomhus nu. Men min serotoninhalt är låg och jag vill titta på tv-serier. Men idag ska jag handla mitt skafferi fullt inför en ny praktikvecka och fika med Fröken Gotland.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur sorgligt det än är ibland, så blir jag alltid glad av att läsa din blogg min lilla solstråle:) Vi ses i morgon då vi kan dela skräckupplevelser från praktiken...

2007-04-16 @ 17:07:14
Postat av: ida

hahahaha, kolla in google-annonserna som lagts in under detta inlägg, eftersom du skrev nåt om pingtsvän verkar den ha valt gudsrelaterade annonser. hejdlöst kul. love you. pusss

2007-04-16 @ 21:44:54
Postat av: hanna

måstemåste se www.forever21.com

2007-04-17 @ 20:20:59
Postat av: mulattachocolatta

bara dagar kvar nu gumman! ska bli underbart att se slottet igen. även fast lapplägenheten är en underbar oas. pusspusspuss

2007-04-18 @ 10:59:16
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0