Pleasure.

28347-25828347-257

Känner mig dubbel idag. Fann bilderna i arkivet. Dubbelseendet släpper inte. Emotionell berg och dalbana.

Soundtracket för min sommar är The Mary Onettes - The Mary Onettes. Den har följt mig i hörlurarna på flyget till och från Lappland, under alla cykelturer till jobbet vid Turning Torso, tågresor, till dans, till gråt, till flykt.

Flykt. Om tre dagar når arbetschemat sitt slut. Är hjärtskärande sugen på att åka bort. Sökande efter resmål tas i bruk.

Ilsknade till under cykelturen till arbetet idag. De mötande mansblickarna träffar alltid bröstregionen. Vägrar använda polokrage i denna sommarhetta och översta delen av brösten, de fasta bröstkullarna, smiter fram ibland. Detta ger ingen rätt till att stirra så att cyklarna nästan krockar. Dagens frustration ville gorma att alla mina blåmärken kommer från våldförelse mot män. Penisar uppbundna i träd. Fast jag kanske inte har rätten att uttrycka min avsky. På stranden blir fagra norrland gummsjuk. Smygtittar på unga taniga pojkkroppar.

En gång fick jag höra att jag utstrålar en flickaktig sexualitet och kåthet. Kan inte bestämma mig om det är en förbannelse eller en välsignelse att jag närmar mig 30 och fortfarande ser ut som om jag är 18.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är som bomull i en hård värld. Marcus berömde mina vänner idag, sa att vi ändå alltid har varandra, jag sa ja till det. För vi har väl ändå alltid varandra, trots att det är mycket att göra ibland och att livet mest känns våldtaget.
Rasade för övrigt över de där jävla karlarna idag, fan ta dem o deras jävla kukar. Stureplansprofilen är måltavla, och här i Malmö kan det inte vara svårt att få tag på vapen? Helst en slö kniv, fast det kan jag hitta i kökslådan iof. Om du söker honom när du åker upp, kan jag fortsätta helgen därpå.
Vi ses kanske på torsdag, hade gillat det.

2007-08-07 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0