19 okända personer.

19 okända personer tycker att jag ska börja censurera min blogg och börja skriva om ytliga ting likt kläder, smink, rosa prylar, lycklig kärlek och fluffiga saker.
19 okända personer vill att jag förvandlas till en ny människa med ytlig lycka och glömma vem jag är.
19 okända personers åsikter ska tydligen spela större roll än mina vänners kärlek till mig och den fantastiska person jag är. Som om Geroge Bush skulle bry sig om vad 19 okända personer tyckte. Då hade i och för sig inte Irak bombats. Men dessa 19 personer kanske gillar president Bush och hans roliga skämt vid podiumet.
19 okända personer verkar bry sig oerhört mycket om min sexualitet och orgasm men jag betvivlar att en stenad Tommy Lee kan sköta sin kuk på ett bra sätt fast de kanske har mer intim information om detta
Sofie är rätt stolt över mig, att mina ord kan få 19 okända personer att samlas och skapa en gemensam åsikt. Men de borde använda den energin till att utveckla en kunskapsbas gällande världens orättvisor istället.


Så, håll till godo ni 19 okända personer.

Ja, idag är jag så glad. För det är tredje adevent. Och jag är så lycklig, så lycklig. Och jag så kär i min Joelboel. Och snart ska jag få besök av en fin fin tjej och vi ska läsa vår underbara uppsats så vi kan bli sjuksköterskor och arbeta med människor med en ingångslön på 17500 kronor. Så jag är så glad så glad. Och idag ska jag ha på mig en grå tröja, Den är så fin så fin. Den är köpt på Topshop. Jag äääääääääääääääälskar Topshop. Och jag ääääääääääääääääääälskar advent. Och jag ääääääääääääääääälskar julen. Och jag ääääääääääääääälskar min familj.

28347-286


Kommentarer
Postat av: norrlandsslampan

och jag äääääääääälskar dig! du är min bästaste vän och du får mig alltid att må bra!

2007-12-16 @ 15:51:14
Postat av: hanna

jag fattar inte det där med tommy lee, men sen är jag ju inte heller någon modebloggare som inte har bättre saker för mig på en fest än att hänga på internet, det är nog en innegrej, fast sen o andra sidan hur hipt är det att referera till honom? alla vet ju att du är kåt på clive. modebloggaren kan tydligen inte läsa heller.
jag vill inte att du sprider saker om mig på internet btw, jag vill inte bli kallad fin fin, vad är det för tjafs. jag slutar läsa din blogg om du ska messkriva. men du behöver kanske inte mig nu när du har 19 nya läsare.

2007-12-16 @ 16:13:10
Postat av: Johanna

Ja, visst är det konstigt Hanna. Men jag lägger in en bild på Clive så det lär sig skillnaden. Ses snart. Puss.

2007-12-16 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0