Humming one of your songs.

11 kronor på Amanda men den yppiga bruden med dålig klädsmak vann. Vilken tur så hon kan betala sin fars rehabilitering. Under en öl på Tröls kom jag och Sofie (notoriska manshatare) framtill att han varit frånvarande i hennes liv tills hon klev in i ett illasittande linne till en jury bestående av en härlig kvinna, ytterliggare en man med fittslickarläppar och en kille som tänder på yngre flickor.

Skurat bort millimetertjockt fettlager på hyllan ovanför kökets förvaringsutrymmen.
Tvättat smutsiga trosor och spermaförsedda lakan, med en önskan om att tabletterna ska sluta bryta ner min sexuallust. Tvagat mig med peelingvantar, slitit sönder mitt skinn med dessa sandpapper. Smörjt in den piskröda huden med en säkerligen för gammal brun-utan-sol kräm. Hoppas på att min hud inte reagerar förutom att göra den skimrande färgglad istället för den grådaskiga huden gud givit mig.

Biter på naglarna eftersom uppsatsen finns innanför mina hornhinner, dagligen. Försöker lära mig att skriva längre meningar med många komman för att glädja min Fröken Rot. Handledaren skickar roliga mail och vi känner oss lättade att någon tror på oss.

Snälla, ge mig pengar så jag kan jubla med Dolly Parton. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0