Riddarna kring snuskbordet.

När jag är hemma blir jag bombarderad av liknande ting vareviga sekund av min bonusfar.

Ett gift par kommer till doktorn eftersom mannen inte kan få stånd längre. Doktorn opererar in en skena i kvinnans underliv och en magnet på mannens penis. Några veckor senare kommer frun till doktorn och hon frågor hur det gått med sexlivet.Frun svarar "jo, det gick bra de första veckorna men nu sitter maken i fängelse"."Oj" svarade doktorn "varför då?""Vi var på badhuset och han simmade förbi en tolvårig flicka med tandställning i munnen."

Fredrik Reinfeldt var ute och åkte på den skånska landsbygden med sin chaufför. De råkade köra över en gris och Fredrik sa åt sin chaufför att gå upp till bondgården och be om förlåt. Efter en timme kom chauffören tillbaka med en vinpava i ena handen, en cigarr i den andra, rufsig i håret och skjortan utanför byxorna.
Fredrik frågade hur det gick och chauffören svarade:
"Jo, bonden gav mig vin, cigarr och lät mig ha sex med hans 20 åriga dotter. Han blev så glad när jag sa att jag skjutsade Fredrik Reinfeldt men råkade köra över svinet".

Matro är inget ord som används i detta hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0