The crappy sushiplace.

Kommer få abstinens efter rådhåriga flickor i norrland. Det kommer stå i VästerbottensKuriren om den galna flickan, med tunt hår och dvärglik kropp, som attackpussar alla rödhåriga flickor och pojkar.
Fröken Rot har varit ett konstant tema i mitt liv de senaste veckorna. Dock det sötaste och roligaste tema som existerar på denna planet. Uppsatsen skrider framåt dock ej likt en lucia, med ljuset som lyser upp i mörkret , utan snarare som Fröken Rots mors brinnande buske (den årliga julpyntningen på deras gård i den småländska skogen). Hoppas handledare Leffe är ödmjuk i sin kritik nästa vecka. Annars tar vi sabbatstermin och sticker utomlands till värme och service.

Efter att ha spenderat cirka 12 timmar med varandra och en laptop avslutades dagen på Musashi på Möllan. Efter en halvtimmes väntan på 8 bitar slukades dem och Fröken Rot skapade konst med wasabin och ingefäran, "the crappy sushiplace". Jag tyckte det såg ut som en vårta fylld med bajs, men sen så är jag ju tydligen en blandning mellan dvärgcirkus, porrkärring och crazy cat lady.

Kommentarer
Postat av: ida

crazy cat lady, kom hit, kom hit kom hit igen! mitt hjärta längtar efter dig!!!!!!!

2007-12-15 @ 22:05:00
Postat av: Anonym

skaffa rakhyvel eller stäng ner bloggen.
jag vet inte vad du har varit med om för att må så här dåligt, men gör oss alla en tjänst och sluta sprid din depression bland oss lyckliga människor som faktiskt uppskattar livet.
vi vet alla som sitter här (19 personer) att om du fick chansen så skulle du ligga med Tommy Lee.
det är nog det enda du vill.

2007-12-16 @ 01:18:52
Postat av: Anonym

jaha? har 19 personer äntligen diagnostiserat dig som deprimerad? åh. äntligen kan man fastställa sjukdomar via bloggar. jag har längtat så. och dessutom har du via bloggen fått 19 personer att må dåligt med hjälp av den dåliga sushin på musashi. du måste visa mig den funktionen.

2007-12-16 @ 15:49:33
Postat av: Johanna

Tack.

Ja, jag undrar var de fått sin information om hur symtomen på depression ser ut. Den uppgiftskällan borde anmälas till socialstyrelsen eftersom den verkar vara förfalskad.

Jag måste erkänna att jag inte har tips. Det är bara att gå ut och äta och försöka vara lite kritisk. Men det är inte värt pengarna för att endast få några okända personer bli upprörda. Kan tipsa om några ställen som har riktigt god mat och bra service istället.

2007-12-16 @ 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0