Blodstänk på mina tuttar och serotoninskapande medel i mina nervtrådar.

28347-12528347-12428347-123

28347-12128347-12228347-126

Imorgon är det dags igen. Tiden har gått så fort under min sjukskrivning. Har inte hunnit med en tredjedel av det planerade fast det var nog bra. Hoppas sannerligen att livet ska gå lättare nu. Spänner mig inför alla långa dagar, det nya och det gamla. Vill egentligen vara mer ledig men måste ut någon gång.

Hallen är nästan färdig. Stolt som Krösa-Maja. Snabbvisit, eller snarare akutvisit, på Ikea i fredags tillsammans med paret innehållande den förlåtande pojken och hon. Fråga: varför förlåts bara en av de två personerna i detta spektakel? Återkommande tema. Den otrogna partnern tas tillbaka, förlåts. bevakas. Vännen med brist på lojalitet och respektlös kåthet på sin väns hälft knuffas undan och skuldbeläggs. Hans kuk råkade inte trilla in. Det planerades. De var två om saken.
Nåväl, hallen är målad och vardagsrummet fick sig ett mysigt lyft.

Under fredagsnatten välde televisionbranschen att endast visa dåliga program, eftersom alla utom jag (och resten av Kollektivet Köttgrottan) var ute på dans, så jag underhölls av en otroligt rolig sportkommentator. Euro Open för Snowboard. En kille hade tydligen köpt en motorsågsfabrik och tillverkade, tillsammans med sin fru, jesusklistermärken. Det sägs ju vara en god idé att ha en reservplan om brädkarriären inte skapar pengar. Motorsågar med jesusklistermärken kanske är årets julklapp.

Porrdröm häromnatten. Var medlem i ett gäng med ett mission att döda en sexköpare. Jag och en välbystad flicka lockade gubben med latex, dildos och styva bröstvårtor. Gubben smorde in sitt ansikte med glidmedel så mina bröst skulle glida runt bättre på hans dubbelhaka med rivande skäggstubb. Hans slaka gubbpenis formades till en vinballe och han bönade om dildosar i analen och händer på diverse ställen. Slutligen hängde vi honom på en krok på en lyftkran och blodet forsade ur honom som en slaktad ko. Vaknade lätt illamående men med en känsla av stolthet och lättnad över en sexköpares död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0