Kukhelvetesatansjäklamanshorerireinfeldtfascistjäklamänniskosläkte.

Jävla manshoror. Förbannade människosläkte. Varför måste ni göra mitt liv till en förbannelse. Ger er på någon annan,. Hor, bajs, pung, skitsatanhelvetsjävlapissmyror. Sno någon annans cykel. Inte min, nyinköpta för julklappspengar, som jag använder för att ta mig ur ur lägenheten som jag isolerar mig i eftersom jag har en förbannad ångest som kväver mig när jag går utanför portarna men att cykla är något jag mår bättre av och dessutom får jag lite motion vilket ska vara bra mot ångest så ni jäkla skitmänniskor har gjort mitt liv svårare igen och bara lyckats trycka ner den lilla glädjen jag hade i skiten igen. Ska ut och sno en egen nu. Ingen idé att visa respekt för människor längre. Visa er förtjänta av den så kanske men fram tills dess ska mitt hat mot nya människor inte gömmas bakom ett låtsasleende.

Förlåt att jag ändrar mig, ändrar på planer, dumpar. Försöker men ibland är det en vägg jag inte kan klättra över och det tar stopp. Vill inte göra någon besviken. Vill bara vara den goda vän jag vet att jag är, vara den roliga jag vet att jag är, den goda lyssnaren jag vet att jag är men det går fan i mig inte. En efter en droppar av. Snälla, stanna kvar. Just nu kämpar jag för er.

Kommentarer
Postat av: jessie

usch ja, tvivel tar verkligen energi... ändå har jag så svårt för att låta bli. fan, vad arg man blir på sådana som snor andra människors saker! det är så ju... onödigt. sänder mina tankar och många kramar till dig, söta. sköt om dig!

2007-01-31 @ 11:00:18
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0