Mina hormoner revolutionerar med hjälp av modern teknik.

28347-109

Konsumtionslycka.
Köpte mig en glänsande, mörkgrön cykel igår av en suspekt man med östeuropeisk brytning och märkbar handsvett enligt Joel. Nu ska jag glida runt längs havsstranden med vinden i mitt hårsvall. Eller snarare vinden i mina fjun på hjässan. Min mobiltelefon brakade sönder  igår och ville inte leva längre.Tog tillfället i akt och inhandlade en blank och blå krabat. Är inne i ett lyckorus och känner mig förälskad.

Kan inte titta på Veronica Mars. Logan är med. Tonårskänslorna för detta ypperligga exemplar vill inte tunnas ut. Dessutom påminner han om någon jag inte ska tänka på.

Tycker om kylan. Det är skönt när den biter sig fast i kinderna och luften känns ren att andas in. Byltade på mig varma kläder, vandrade till parken med de döda karusellerna och letade solfläckar i den millimetertjocka snön. Blundade och kände mig avslappnad för första gången av en tid som känns som en evgihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0