Magisk hudcancer.

28347-24928347-251

28347-24828347-250

Igår kämpade jag mot mitt dåliga samvete och sjukskrev mig. Vad är pengar bra för om kroppen lider ut dödsdomen?

Istället blev jag Blattevallaren nummer ett och njöt av en dag på stranden med syskonen Boman. Trots att havet luktade likt ett otvättat anus, håriga ryggar, skrikande barn och en karl bakom gräskullen som pratade sönder allas öron, om bland annat trekanter, var dagen förtjusande. Det hela avslutades med pojken Potter och besvikelse fanns där eftersom boken är sönderläst men jag är barnsligt älskande av denna fanatsy och borde kanske spärras in.

Slottet består i denna stund av fyra norrlänningar. Bred blir bredare och förståelsen är hög.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag är barnsligt förtjust i harry potter jag med. underbart

2007-07-25 @ 04:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0