Fix me.

28347-174

Svaga Johanna med ledvärk, trötthet, huvudvärk och värmevallningar gömmer sig fortfarande från solen likt en vampyr. Nåde den som smittat mig med sina genomträngliga bakterier. Tanken är att jag ska klippa och färga mitt slitna hår imorgon. Hoppas jag inte är lika äcklig imorgon. Är i stort behov av en retuschering. Risken är dock stor att jag måste ringa och ställa in. Stackars frisör kan inte både ta hand om ett ovårdat hårsvall och en svettig, grymtande och ömmande Johanna.

Muntrades upp med skräckfilm igår. Västerländska turister bagpackar i Brasilien. De kidnappas och ska få sina organ utskurna. Blev mycket förtjust över närbilderna när den slampiga flickans njurar och lever plockades ur hennes välsvarvade kropp. En svensk kille gjorde en några sekunders biroll. Han var lång. Vid närmare efterforskningar framkom det att han så klart var från Kalmar. Alla från Kalmar är långa som jättar.

Idag går mina tankar till min finaste Ida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0