Här kommer Johanna med sitt blingbling i fittan.

28347-150

Gruppterapi. Syner om att jag skulle stå framför alla och yttra orden "Hej. Jag heter Johanna och lider av panikångest". Anonyma panikångestoffer. Ny grupp och ny roll. Tog på mig fina kläder och spegelbilden visade en blond liten tant. Efter rouge och upptäckt av maskor i strumpbyxorna såg jag snarare ut som en rysk hora. Bestämde mig för att det inte var en dålig första bild. Slampor är vackra. Fantasin strömmade iväg till hur männen skulle räkna sina pengar i hopp om ett sexköp och damerna skulle slänga hetska ord över mitt vackra yttre. Var fasiken snyggast av alla flickor.,sa roliga saker och fick peppa en tjej. Ryska horor är bäst på allt inte bara på att knulla.

Ikväll klappar hjärtat extra mycket för en person som gav mig en stor överraskning. lite utav en chock. Hur det än går kommer det att bli bra. Jag finns alltid här, det vet du. Ryska horor är att lita på.

Kommentarer
Postat av: jessie

jag fick operera bort den + ena äggstocken och äggledaren... men jag ville inte skrämma dig, ville bara säga att det kommer att gå bra för dig och att jag tänker på dig.

2007-03-07 @ 10:07:21
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0