Ibumetin mot kärleksfeber.

Snälla, kom hem. Saknar dig. Kom hem med choklad och påskmust och ta mig in i din björnfamn och säg "plutten, det kommer bli bra". Strunta i dina elever och kom hem.
Jag svettas, har ont i alla leder och vill ta mig ut med viljan är tömd. Känner mig liten igen. Vill ha dig nära mig, bakom mig, framför mig, i mig. Osäkerheten är bortspolad och jag vill. Skulle slå mig fram för att få sitta bredvid tolvåringen som är kär i dig och bli matad med hallonpaj. Hos dig känner jag mig trygg och får styrka till att fortsätta. Kom hem så ger jag dig en royal treatment och du mig en massage bland allt det onda.
Kom hem min prins, min mässingbuddha, min kopparjesus.

Glömde berätta igår att i sommar har vi en ny bil att åka på turer i runt det norrländska landskapet som jag älskar och saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0