Give me painkillers, a rope and a gun.

Idag är en dålig dag för Syster Johanna. Stannade hemma från min första dag på lab vilket ger mig dåligt samvete och stressrelaterad ångest. Tänk om jag inte blir godkäd. Har knappt varit på min praktikplats på grund av massor av uppgifter i skolan. Måste visa min allra bästa sida de få dagar som är kvar. Klarar inte av att misslyckas.

I två veckor har jag haft ont i huvudet, ont i magen, varit darrig, haft otroligt svårt att sova. Försöker att inte klaga men nu har det gått för långt. Ikväll kommer bror med fästmö och lilla sonen. Känner mig inte redo för besök men det är väl bara att bita ihop och utföra uppgiften. Svälja Ibumetin och låtsas vara glad.

Ligger och gråter. Mina bröst är svullna som mogna tomater. Pms. Gör inte skiten bättre direkt. Om någon som är Indien med 25 000 kronor i stipendiumpengar i fickan får klaga är jag dubbelt berättigad att skrika ut mitt gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0