Snygg naken.


28347-221
Ställde mig på en våg och fick fram min kropp i siffror. Ointressant fakta men eftersom det finns tusentals bloggar med bilder på skribentens outfit för dagen anser jag att lite okommersiell fakta angående min kropp är tillåtet i detta uppblåsta bloggsamhälle där man undviker sociala sammanhang genom att hålla koll på sina vänner genom internetbaserad dagbok.

Längd : 160,5 cm.
Vikt: 50 kg
BMI: 19.5
Fett: 17.4% = 8.7 kg
Motstånd dvs organ och muskler : 41,3 kg. Herregud vad mina organ väger för inte är det muskler.
Silikon: 1 x 1,2 kg

Och min längd. Nära dvärggräns men jag är stolt över den. Mycket praktiskt vid tillfällen med trånga sittplaster exempelvis vid de få tillfällen jag är på resande fot. Bärandes på en utvikningsbar pall fungerar jag lika bra som alla gängliga personer med okontrollerbara armar. Min vän med komplex gällande sin längd skämmer ut oss korta snygga människor. Ett stort plus i kanten är att korta personer är lättburna. Att bli buren med hjälp av ett par snygga armar ingår i mina våta drömmar.

Kommentarer
Postat av: ida

yey! leve oss kortisar! puss

2007-05-25 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0