Pojkar med ynklig ryggrad.

28347-273

Jag har fortfarande svårt att förstå. Trots ditt sms med politiska uttryck där du påstår att du inte kan ha kontakt med mig för du måste tänka på det kommande barnet och din framtid. Att jag ska respektera det.
Men du har aldrig respekterat mig. Jag har också ett nytt liv och en ny familj men jag vill inte bara lägga 3 år i jord och gräva över den.

Jag anser att man inte kan glömma och förtränga saker som hänt i sitt liv som påverkat, förändrat och förstört. Man kan välja att växa ur gyttjan men att inte tala om det gör det till ett sjunkande skepp. Ett skepp som närsomhelst kan krocka och sjunka.

Fortfarande känner jag att du försöker ta makten. Den lilla makten du kan få av hela den här skiten. Men ta den du, för du är en ynklig och feg.

Trodde att jag för första gången skulle få en sida hos dig vilket skulle bevisa på förändring i beteende och en vuxenhet. Att du respekterar mig. Men 4 år senare har du fortfarande inte nått den nivån. Visst, föränding tar tid för vissa. Men efter 4 år är det sjukligt men ingen nivåskillnad.

Det är skrämmande att människor med så låg självinsikt och utan kapacitet att möta sin verklighet samt att arbeta med den, ska föda och fostra fram nya varelser till denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0