Våta drömmar.

28347-383Inatt drömde jag om två av mina älsklingsgrabbar i den andra världen. Angel och Logan. Försökte även få in Clive Owen men REM sömnen var en stark motståndare.

Grabbarna tillhörde ett sällskap med målet att dödad den samhällsfarliga Britney Spears. Kan ej referera till miss Spears förfarande vilket lett till denna drastiska åtgärd eftersom drömmen började mitt i avsnittet.

Buffy hade rollen som miss Spears bodyguard. Jag var på Buffys sida och försökte övertala de sexiga männen att inte ta till blod. Slutligen lyckades de med sitt uppdrag dock dog Buffy under kriget. Jag sprang nedför en lång trappa med en förfärad Angel som försökte trösta mig.

För att inte visa mitt söndergråtna ansikte ställde jag mig i en dusch brevid
Willow. Min vita blus spändes över mina menssvullna bröst och det våta tyget avslöjade min hud. Angel skjutsade hem mig på sin moppe. Sen kröp jag ner hos en sovande bronsgud.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0