Att spinna sitt första nät.

Sanningen är förvånande. Är den jobbiga perioden verkligen över?
Känns tomt i kroppen nu när den slitsamma tiden är genomförd. Opponerad och opponerat. Kompletteringarna är utförda och skickad till examinatorn vi blev imponerade över.

Kanske känns det tomt för att jag och Fröken Rot nu klipper navelsträngen. I och för sig är hon inkvarterad i pigkammaren men våra dagar med följeslag är delvis över. Hon ska umgås med utbytesstudenter och hospispatienter och jag ska befinna mig på lektioner förda på mitt modersmål.

Är stolt över vårt arbete och den tid spenderad med henne är energigivande och fantastisk.

Hanna - Du är lika vacker som eldflugorna på stranden. ♥

Kompott av tio veckor.












Kommentarer
Postat av: Kringlan

Kvinnan som äter en chokladpenis är ganska lik mig. Är hon inte?

2008-01-12 @ 17:29:31
URL: http://klejon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0