Have you pooped?

28347-321

Min hud luktar desinfektionsmedel på flera meters avstånd.
Sprit är som sagt bäst på händerna åtminstonde i närhet av calicivirus. Sängen vaggar mig i trygghet att den oroliga magen inte är sjuk utan bara full av julmust och choklad.

Ensam i slottet. Bjuden på fest hos fräscha Petra men en omänskligt tidig morgon hägrar. Bubbel och en festfin Sofie hade vart körbäret på toppen, speciellt efter en lyckad praktikdag. Istället är det jag, en laptop, två filmer och en lila plastleksak.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag gillar din blogg faktiskt. Helt klart!
Du verkar vara en kul person.

2008-01-27 @ 14:34:48
URL: http://www.cherrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0