Syster Johanna.



None None None None None

Äntligen är Fröken Norrland färdig sjuksköterska.
Jag vill tacka:

Mamma & Pappa, för att ni uppfostrade mig till en stark och självständig person. För att ni alltid tror på mig.
Bror med familj.
Hanna, utan dig hade jag inte kunnat slutföra utbildningen. Du är fantastisk på alla sätt. Tack för all din hjälp framförallt när min hjärna bestämde sig för att förstöra min tillvaro. Du är min älskade vän för alltid.
Joel, för att du fångar mig när jag faller och gör mig vacker.
Ida, för att du är den du är och alltid får mig att skratta.
Sofie, älskade syster. För att du fick mig välja karriären.
Citalopram.
Du gjorde min hjärna relativt normal.
Och mig själv. För att jag är envis och har tålamod vilket är en fördel i vissa situationer men en stor nackdel i relationer. För att jag låter min kropp utföra självtortyr men berömmer den med tv-serier och kaffe.

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Grattis!! Nu är vi alltså kollegor! :) Jag håller med dig ang vårdförbundet. Jag ska ur också. Vilket jävla avtal. Inte större än inflationen ju för fasen. Blir så arg!



Känner igen det där med envishet och tålamod. :) Kanske är det också den egenskapen som gör oss till bra syrror?



Får jag länka din blogg? Den är så bra.



Ha det fint!

2008-05-28 @ 19:52:50
URL: http://miljonresan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0