Grattis, nu kan ni våldta utan att få blod på kuken.

28347-391
28347-391

28347-391






Svamptampongen har utvecklats och lanserats på marknaden. Det positiva med den rosa svampen är att den är vänlig mot miljön. Dock tror inte företaget att detta skall locka kvinnor utan (håll i hatten):

* att livet begränsas av menstruationen (obs att det handlar om blödning,ej smärta).
* att det är ett fysisk obehag (skavningar) med vanliga tamponger. Det hindrar bad-och sportliga aktiviteter samt besök på spa.
* att man inte kan ha sex.

Men med denna tampong (tydligen livsavgörande) kan man utföra allt ovanstående.

Talar nu för min egen livmoder och vagina. Den har aldrig känt av skavningar från en tampong. Den badar gladeligen. Om killen kan tänka sig blod på snoppen så knullar den annars finns onani och petting samt oralsex. Vandrar runt på hemsidan som utstrålar hygien. Kaskadkräks på sidan gällande friheten till att få knulla. En överlycklig, kostymklädd man, med spretande hår a la tysk, visar glädjande upp ett paket soft-tampons och ett paket alvedon. Underrubriken lyder: No more excuses.

Jaha, tampongen är till för männens sexuella behov. Så de slipper stoppa upp kuken i en blödande källa. Men grattis mänskligheten. Igen får jag skämmas för att tillhöra homo sapiens.



Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Himla bra inlägg blivande kollega! Jag är lite av en manshatare och det står jag för. Har blivit störd i jobbet och möten med våldtäktsutsatta.

Njurar är ett område jag kan väldans lite om. Spännade. Det är väl ganska avancerat med dialys och sånt? Är det spännande att snart vara klar?

Själv har jag jobbat nu i 7 år. Är inom psyk.

All lycka kära blivande kollega!

2008-05-06 @ 18:50:49
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0