Pappas lilla tjockis.



Jag har inte glömt, bara hamnat i ett vakumm. men jag håller på att vakna till liv.
Kanske beror det på alla endorfiner som glider runt i min kropp efter tre joggingpass på två veckor.  Sanslöst är ett korrekt ord.

Fröken Rot är min alldeles egna personliga tränare. Hon peppar och lägger upp träningsplaner. Jag har som mål att vara i toppform till Beach ´09 redan i april.  Det är då vi ska bo på ett Surf Camp i Dominikanska Republiken och ragga Cervezas och Gua- Gua. 

Fröken Rot är en riktig prinsessa i löpspåret. Hon har en hel löparoutfit. Hon bär till och med en reflexväst! Bredvid henne känner jag mig som en av grabbarna i "Pistvakt" bredvid ett brat från Stureplan. Jag joggar i Helly Hansen (full med målarfärg), mjukisbyxor och i skor handgjora av kinabarn (med märket Puma på) köpta i gymnasiet. Hon studsar fram som en vacker gasell och jag flåsar efter som en gravid gås.

Men snart är jag inte längre "pappas lilla tjockis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0