Farliga gubbar

Första parkbesöket med filt och folköl igår.
Boulespelande pensionärer omringade oss läskigt kvickt efterföljandes av joggande par med äktenskapstycke. Lättad över att vakthunden Pilsner försvarade oss stolt.

Knaprar pollenpiller för fulla muggar. Humärsvängningarna igår gick ut över fiskpinnar och grannen med flickor på datorn. Borde få piller av alla i min närhet. För att rädda deras egna skinn.

Snart helg med besök från Sveriges alla hörn och valborgsfirande tillsammans med tusentals odrägliga studenter.



Kommentarer
Postat av: sofflocket.

det var alltså jag som fått kontakt med den svåre. och löneökning. du är fortfarande bäst-ingen protest!

2006-04-25 @ 16:40:07
Postat av: soffan

hey. jag lämnade ut ditt sms på min blogg. hoppas det är ok? det var underbart och jag ska spara det för alltid!

2006-04-26 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0