The only gay in the village

 28347-26      28347-27      28347-25

Fantastisk helg i glimmis och med min kära Sofie.
Skön fredagskväll med våfflor och chickflick.
Fin lördag med födelsedagsfrukost för Sofie. Vårpromenad i solen tillsammans med gula fjärilar.
Utställning på skolan och konsert med mongoloider och gospelkören ("glömt att det kan vara roligt med jesus"). Kaffe i solen på trappen. Mysig tillställning på kvällen med en liten söt flicka som slog sina dagiskamrater bakom skjulet som barn. Underbart morbid beteende.

Samtalet skapade ett nystan av ilska och besvikelse. 
Jag finns där som en vän men inte på villkor av underkastelse och glömska om mitt liv.
Fick ett förlåt som jag väntat på i tre dagar. Ett förlåt tillsammans med en ny fråga.
Yrseln är tillbaka med råge. Öronen susar. Tumören växer.

Helgen gav mig ro, skratt och kärlek.




Kommentarer
Postat av: holyhanna

yrsel... sluta må dåligt, kan du förstå det? vi ses på onsdag!

2006-04-24 @ 13:45:19
URL: http://frokenrosen.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har fått kontakt...och löneökning en gång till! hurra för mig. och du är bäst ingen protest!!! puss hej.

2006-04-25 @ 12:08:25
Postat av: ida

varma kläder i will bring. ungefär hur varmt är det i skåne nu? det blir nog min parakasaktiga jacka. den lämpar sig nog bäst för ändamålen. och en massa extra tröjor. yupp yupp. du måste kolla upp dom där yrselattackerna, eller har du redan gjort det? vi hörs snart, och framförallt så ses vi! puss!

2006-04-25 @ 13:06:40
URL: http://wonderwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0