Livet är den längsta vägen till helvetet.

Vill spränga skiten. Kämpar och kämpar men det blir fel ändå. Jag som alltid haft lätt att lära mig och skriva bra tentor men året på demensboendet har satt sina spår i min förbannade skithjärna.
Omtentan känns inte alls bra. Kände dock holyhannas och mammas positiva tanka men dumhetsdjävulen fick större plats.  Vill hem och sova men lovat att åka till E. Blir nog en kort visit. Imogon börjar pluggandet till den andra tentan. Kör nog på den med.
Jag vill knäcka någons armar och knäcka någons ben.


Kommentarer
Postat av: holyhanna

benknäckargänget. maffian på återtåg. varför vill man alltid skada någon när man misslyckats med något? eller kanske, varför vill alltid jag skada någon? haha, vi ses imorgon, lovar att inte slå tillbaka om du sparkar mig på smalbenet, kul att få blåmärke emellanåt. kramkram

2006-02-08 @ 18:47:02
URL: http://frokenrosen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjärtat! snart kommer jag och vi ska skrämma iväg all testosteron från ditt hus. och sen sen ska vi fan förändra världen. jag är trött på allt jävla elände. kaffe i termos och solen i ögonen och så ska vi skratta högt tills vi kiknar och folk vänder sig om på gatorna! puss

2006-02-08 @ 20:46:47
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0