Simmat i vikar.

28347-61

Weekend vid havet.
Badat så min kropp kommer smaka salt resten av sommaren.  En liten  pojke klängde på mig i vattnet och blev sur när J  tog mig ifrån honom.
Bollat, solat, druckit några öl. sovit, umgåtts med goda vänner och läst ett tiotal inredningstidningar.
Längtan efter att sätta alla ideer i förverkligande kliar retfullt.

Ibland har jag blivit yr, ibland har stressens klor gripit tag i mitt hjärta och min trachea och mina lungor har lidit av syrebrist. Kan inte slappna av och vara mig själv. Inte njuta fullt ut.  Blir arg och irriterad på mitt svaga jag.  Är rädd för isolation. Gör inte vissa saker för att slippa yrseln.
Fast helgen gav min kropp ny energi.

Snart fotboll.
Middag med E imorgon.
Planer på att sola bort strecken.

Kommentarer
Postat av: holyhanna

menförfanjohanna. skaffa en läkare med fantastiska kunskaper så jag slipper oroa mig här. du ska ju för tusan inte må dåligt.

2006-07-12 @ 22:37:31
Postat av: ida

hallå min kära! kolla in detta: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=561085&previousRenderType=6
vi borde åka dit nästa år, det skulle vara skoj! puss

2006-07-25 @ 14:56:07
URL: http://wonderwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0