Gör en MacGyver och bygger en bomb av mitt läppbalsam.

Slutar aldrig att förvånas över dessa häcklande respriser i Sverige. De är ännu mer skrämmande i jämförelse med priserna för utlandsresor. Inte konstigt att norrlands inland dör ut när det kostar multum att åka dit och att åka därifrån. Här sitter jag med biljetter med ett värde på ca 2000 kronor och en restid på sammanlagt 27 timmar. Ska dock inte klaga alltför mycket eftersom mina snälla föräldrar betalt det mesta men jag är fasiken 26 år och vill inte behöva be dem om pengar för att kommunikationerna norr om Stockholm är bortglömda. Lite tacksamhet över att vi försörjer er med el, skog,  guld och arbetskraft är inte för mycket begärt. 

Mamma säger att jag kan betala tillbaka när jag har blivit chefsläkare. Tror hennes vattkoppor har grävt sig genom hennes hjärnhinnor. Söta mamma som får en barnsjukdom vid 47 års ålder.

Kommentarer
Postat av: jessie

åh, tack för inbjudan snälla du. jag hoppas att jag kan komma, men det kan jag säkert. låter jättemysigt. hoppas du har det bra, kram!

2006-11-16 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0