I min gamla skola bor det nu polacker och thailändare.

Istället för att studera kodar jag om färgerna.
Istället för att studera tittar jag på tv-serier och dricker julmust.
Istället för att leva ramlade jag ihop i hallen av gråt när jag kom hem från skolan.

Joel var min prins och bar mig till sängen.

Det händer roliga saker jag inte vill missa.
Jag försöker glömma, tänka på annat, tänka positivt, ge mig själv beröm.
Kanske borde meddela kuratorn att hoppet är ute.
Vill bara att det ska gå över.
Nu.

När vi var små tände vi ljus på skolbänken varje dag under decembermånad medan fröken läste sagor.



Kommentarer
Postat av: hon i rummet brevid

gumman! inget är över! det får kännas så ibland men glöm inte att du sprider en massa glädje med! vi tänder varsit ljus plus det stora hela december! jag ska tvinga upp dig varje morgon för att tända dem och titta på adventskalendern. puss kram

2006-11-21 @ 11:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0