Sexgudinna, kanske ett nytt karriärsalternativ.

28347-86

Fröken Rot visade en gömd konstnärsådra och tecknade till en bitter Johanna. De vackra töserna är jag, Fröken Rot och Sanna samt hennes trogna följeslagare Akita.

Flickor på festen ville prata sex och onani med mig. Är det för jag har fått stämpeln "slampa"? Eller för att jag utstrålar en sexuell mystik och erfarenhet? Hon sa att det var för det sista.  Fast sen kallade hon mig för porrig. Nostalgikvällen i Lund var rolig. Den svåre rockkillen sade snälla saker. Jag vaknade i en främmande säng med en naken karl. Karln var ej ny men vacker som en kopparjesus.




Kommentarer
Postat av: jessie

hej, hoppas allt är bra med dig och sofie. visst var det imorgon ni skulle ha pysseldag? jag får tyvärr tacka nej, eftersom mina föräldrar kommer och hälsar på... sorry. sköt om dig, kram!

2006-12-02 @ 15:57:58
Postat av: jessie

hej, hoppas allt är bra med dig och sofie. visst var det imorgon ni skulle ha pysseldag? jag får tyvärr tacka nej, eftersom mina föräldrar kommer och hälsar på... sorry. sköt om dig, kram!

2006-12-02 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0