Rosande drömmar om populationens utrotning.

I mitt kvarter visslar äckliga män efter mig. Ropar sweetie och andra nedlåtande kommentarer vilka de tror ska få mig intresserad, eller få mig att känna mig otrygg. Inte blir jag glad av "komplimangen". Jag vet redan att jag är snygg och sexig men dessa kvaliteter ska endast beundras och glädja de utvalda. Utvalda av mig.

Ibland går jag i min egna värld och hör dem inte, ibland blir jag förbannad, äcklad och föraktfull. En gång tänkte jag tanken "varför tog jag på mig stövlar och kjol idag?".  Kom hem och såg min bokhylla fylld av litteratur om, av och för starka kvinnor. Blev arg på mig själv över den tanken och arg på de män, pojkar, som fick mig att rubbas för en sekund.

Kanske borde färga håret lila och grönt. Linda mina bröst, bära kaftan och stoppa in tubsockar mellan benen. Slutar de ropa då?
Fast jag kanske utsöndrar en doft av reproducerabara äggstockar. Panikslagna säkerligen. Bäst-före-datum paseras inom kort.

Köpt rosa badskum och badboll.  Mitt första dopp i vårt badkar ska njutas till fullo.
Ska dränka populationen av äckliga män i ett stor, rosa lödder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0