Klockan påminner om kvällens utlovade royal treatment.

28347-188

Helgen innan veckan född ur helvetets vaginor.

Plånboken är tom och bankkortet har begått självmord på grund av strejk för dess sparsamma innehåll. Därav har jag arbetet under helgen på äldreboendet vid havet med män som kommenterat min smala söta kropp, friat och erbjudit en hjälpande hand vid mitt ombyte av kläder.

Sofie kom hem igår med ett strålande leende och väskan proppad av nyinköpta saker. Modevisning och kramar. På kvällen blev vi bjudna på fest hemma hos det vackra paret Fröken Ramstedt och Herr Svensson. Tillsammans med supersnygga Sanna och ett sexpack folkisar dök vi upp glada i hågen. Jag och Fröken Ramstedt diskuterade gubbslem. Vi har en plan över att göra en Mirandaaktion. En av de bästa scenerna i "Sex and the City" är när Miranda är jävligt kåt efter ett antal månaders penistorka. Byggnadsarbetarna slänger snuskiga, inbjudande, sexuella inviter efter henne vilket först skapar en ilska hos henne. Nästföljande tillfälle går hon fram till dem och ber dem att sätta på henne där och då. Jag och Fröken Ramstedt ska samla ett arkiv med liknande åtaganden vid nästa framträdande av gubbslem. Under festen förvandlades Sofie till en 26 åring och vi gav en tanke till mamma Monica och hennes förlossningsvärkar den stora dagen för massor av år sedan ute på röda linjen norra B.

 

Klädd som en sexig servitris bakade jag en söt tårta till min älskade Sofie som Hanna, Joel och gitarrfredrik smaskade glatt på. En betuttad Sofie och en betuttad gitarrman kunde knappt hålla händerna ifrån varandra och var små lovebirds.Tror de kommer gifta sig och få ett flertal lockiga barn.

 

Nu börjar snart den förjävliga veckan. Praktik måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag, valborg, tenta den 2 maj. När ska jag införskaffa kunskap till tentamen? När ska jag träffa de nära och kära? När ska jag leva? Kommer bli trist att missa den årliga picknicken i Lunds stadspark på Valborg men eftersom jag och Joel hamnar i stora gräl ( Joel är såklart boven i dramat) just den dagen (likt paret på Ronnebygatan) kanske det är lika bra att jag stannar hemma och studerar. Höjdpunkten denna vecka, som gör den värd att genomlida, är den stundande ankomsten av tidningen Sår.

 

Joel har förresten kommit på en plan för min blogg. Dagens fittbild. "Hej kära läsare. Idag känns min fitta lite grådaskig. Klicka här, se och kommentera".


Kommentarer
Postat av: ida

jag ska fixa sår åt dig the first thing in the morning. hahaha. pusss

2007-04-22 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0