Burn baby burn.

28347-289

Den hemska vårterminen har fått ett schema. Om ni råkar ut för brännskador kommer ni möta mig på infektionskliniken. Innan valet var jag nevös till en skala att mina ögon blev blodsprängda och magsaften spred sig som en sur hinna i svalget. Magen bestämde sig för att detta var framtidens val. Liten procentenhet av det är sanning men det finns några procent kvar åt slumpen.

AVA på natten känns spännande. Problemet är dock att Fröken Rots leverne har smittat av sig och jag hamnar i säng tidigare och tidigare. Nattarbetet blir att förstöra det jag lärt mig det senaste året. Men jag ser framemot de underliga objekt intryckta i diverse hålutrymmen.

Nu är blödningen strax förbi och jag ska göra en Tommy Lee fast med min Herr Ståtlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0