Ett öga rött.

Vaknade med ett blodigt öga. Rött som kampens färg.
Ögoninflammation? Ska vänta några dagar och se om ögat helar sig själv.

Borde ringa om hjälp. Orkar inte. När jag sätter mig med telefonen mår jag bra.
Några timmar senare känns det som undergång igen.
Borde ringa om hjälp, inte bara för psyket, utan även för min livmoder men det var en lång telefonkö.

Sofie köpte söta, blommiga krokar till badrummet igår och tavlan som bror Boman köpt är gjord för vår hall. Entren in i vårt slott ger numera ett varmt välkomnande med religiösa inslag.

Kommentarer
Postat av: agapi

ska du vänta med ett blodigt öga? riiing sjukan! Krya på dig!

2007-01-05 @ 12:23:28
URL: http://agapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0